קבלן עד מפתח מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

אם אתם עומדים לפני פרויקט בניית הבית הפרטי שלכם, בוודאי שמעתם על האפשרות של קבלן מפתח שמבצע עבורכם את הפרויקט כולו מההתחלה ועד הסוף. אולי גם שמעתם על כך שבעבודה עם קבלן עד מפתח מחיר הפרויקט צפוי להיות נמוך יותר מאשר בעבודה מול כמה קבלנים נפרדים, כל אחד בתחום ההתמחות שלו. ובכן, כל מה ששמעתם הוא נכון מאוד, והמודל של קבלן מפתח הוא בהחלט מודל אטרקטיבי, אבל הוא גם דורש מכם להתנהל בצורה יותר קפדנית מול אותו קפדן, שלמעשה בידיו מונח כל גורלכם. על כל אלה מסבירים לכם בשורות הבאות, המומחים של חברת י.נ הנדסה.

קבלן עד מפתח

קבלן מפתח זה זול, אבל חייבים להתנהל נכון

כפי שאמרנו קודם לכן, אם תבחרו באפשרות של קבלן עד מפתח מחיר הפרויקט כולו צפוי להיות נמוך יותר מאשר מחירו בעבודה מול כמה וכמה קבלנים בנפרד. הפחתת המחיר נובעת גם מהיתרונות לגודל של מודל זה וגם מההתנהלות היעילה יותר של הפרויקט כולו כאשר הוא מנוהל כולו בידיים מקצועיות ששולטות בכל. יחד עם זאת, לכך שיש גורם אחד ששולט בפרויקט כולו יש גם מחיר. אתם למעשה מפקידים את כל גורלכם בגורם אחד, ולכן חשוב מאוד שתבחרו היטב את הקבלן הזה, ושתכסו את עצמכם עם הסכם עבודה סגור הרמטית ועם מהלכים מעשיים שיבטיחו את האינטרסים שלכם. כך למשל, אתם רוצים מאוד להקפיד על מודל תשלום מדורג לפי אבני דרך, אתם רוצים לעגן סמכויות של מפקח בנייה מטעמכם ואתם רוצים להבטיח את מחויבות הקבלן לתיקון כל הליקויים שיימצאו בתום הפרויקט במסגרת בדיקת בדק בית.

כמה עולה קבלן עד מפתח?

כאמור, קבלן מפתח הוא איש מקצוע שלוקח על עצמו, לא רק את הביצוע של הפרויקט אלא גם את הניהול שלו על כל שלביו. קבלן המפתח מנהל עבורכם את הפרויקט כולו כבר החל משלב התכנון, גיוס האדריכל, גיבוש תכנית הבנייה וקבלת היתרי בנייה ועד שלב הגמר, הבדיקה, האישור, האכלוס ומסירת המפתח ללקוח. בהתאם לכך, הצעת המחיר של קבלן מפתח היא לא עבור "שכרו" של הקבלן אלא עבור הפרויקט כולו. הצעת המחיר של קבלן מפתח אמורה לכלול את כל העלות הכוללת של הפרויקט כולל כל קבלני המשנה, כל חומרי הגלם, כל הפועלים וכמובן הרווח שכל אחד מבקש לעצמו. עלות זאת מושפעת על כן בעיקר מהבית שאתם רוצים לבנות לעצמכם. ככל שהבית גדול יותר וככל שהוא נבנה בסטנדרטים גבוהים יותר, כל עלות הבנייה שלו תהיה גבוהה יותר, כך המשימה של קבלן המפתח תהיה מורכבת יותר וכך גם תהיה הצעת המחיר גבוהה יותר.

איך מבטיחים שהמחיר הוגן וסביר?

בהינתן כל מה שהסברנו לעיל, הדרך היחידה שלכם להבטיח שאתם משלמים מחיר שהוא לכל הפחות הוגן וסביר, היא לבצע השוואת מחירים בין שניים שלושה קבלני מפתח ולוודא שאתם נמצאים בטווח הסביר. בעבודה עם קבלן עד מפתח מחיר הפרויקט צפוי להיות נמוך יותר מכל מודל אחר, אבל גם בתוך המודל הזה אתם עדיין יכולים להזמין קבלני מפתח שיתחרו על הפרויקט שלכם במטרה להשיג את המחיר הזול ביותר. יחד עם זאת, שימו לב שמחיר זה לא הכל, וחשוב שהוא לא יבוא על חשבון איכות העבודה, הסטנדרטים, האמינות והמהימנות של הקבלן. חברת י.נ הנדסה מציעה לכם הזדמנות להשלים את בניית הבית הפרטי שלכם במודל של קבלן מפתח במחיר אטרקטיבי ותחרותי ומבלי לוותר על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק של בנה ביתך.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!