שלבי בניית בית פרטי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

בניית בית פרטי היא משימה לא פשוטה בכמה וכמה מובנים. המדובר בפרויקט עתיר תקציב, עתיר זמן ועתיר ידע מקצועי. את התקציב אתם צריכים לגייס בעצמכם, את הזמן אתם מוכנים להקדיש לפרויקט אבל את הידע המקצועי אין לכם שום דרך להשיג בכדי להשלים את המשימה בעצמכם. בהתאם לכם, הדבר החשוב ביותר שעליכם להבין הוא שאת הפרויקט הזה אתם צריכים להשלים בליווי של אנשי מקצוע ולהאציל עליהם כמה שיותר סמכויות. בשורות הבאות, יעזרו לכם המומחים של י.נ הנדסה להבין מהם שלבי בניית בית פרטי, כדי שתדעו לפחות לקראת מה אתם הולכים.

שלבי בניית בית פרטי

שלבי בניית בית פרטי מהמסד ועד הטפחות

בתהליך של בניית בית פרטי, מעורבים שורה של גורמים שכוללים אתכם הלקוחות, אנשי מקצוע שמתכננים, מאשרים ומבצעים והרשויות שמפקחות ומאשרות הכל. בהתאם לכך, תחילת הפרויקט היא בתכנון הבית שאותו אתם רוצים לבנות ועל בסיס תכנון זה גם הגשת בקשה להיתרי בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית שבתחומה נבנה הבית. לצורך גיבוש תכנית הבנייה, עליכם לשכור אדריכל מקצועי שיתכנן איתכם יחד את הבית העתידי שלכם. לאחר מכן יש לאשר את התכנית על ידי מהנדס קונסטרוקטור ולהגיש אותה לצורך קבלת היתר בנייה. בשלב זה נעשים גם התיאומים הראשוניים עם ספקי תשתיות כמו חברת חשמל, חברת המים והכבלים וכן ממונים האחראים המרכזיים במסגרת חובת הפיקוח העליון על תהליך הבנייה – אדריכל ומהנדס בניין.

שלב בניית השלד

לאחר שהתכנית שלכם אושרה אתם יכולים להתחיל לבנות את הבית. בתוך שלבי בניית בית פרטי, שלב זה מתחיל בביצוע עבודות עפר להכשרת השטח בדיקות קרקע, מדידה וסימון באמצעות מודד מוסמך וביצוע קידוחי כלונסאות לצורך בניית יסודות המבנה. אל הקידוחים מוכנסים הכלונסאות, מבוצעת יציקת בטון, היסודות נבדקים באמצעות בדיקה סונית ואפשר להמשיך הלאה. מבוצע איטום קרקע, נבנה בסיס המבנה ומשם מתחילים לעלות עם מעטפת המבנה החיצונית, התקרה והגג ולבסוף קירות הפנים של הבית. בתום שלב השלד הבית שלכם עומד על תילו אבל הוא עירום לחלוטין. לצורך ביצוע שלב זה, יהיה עליכם לאתר ולסגור עם קבלן שלד שיטפל בכל שלב השלד.

שלב הגמר

לאחר שהושלמה בניית שלד המבנה, מתחיל שלב הגמר שבמסגרתו מולבש הבית מבפנים ומבחוץ. בשלב זה מותקנות התשתיות, קרי חשמל, מים, תקשורת, ביוב וגז, מיושמת שכבת טיח פנים, ריצוף, כלים סניטריים, חיפוי פנים, חלונות, דלתות, מטבח, מתגים, צבע וכמובן חיפוי חוץ או צביעת חוץ. בשלב הזה הבית שלכם למעשה מוכן, למעט עבודות פיתוח נוספות שיש לבצע בסביבה המיידית של הבית על מנת להכשיר את סביבתו ואת הגישה אליו.

גורם מקצועי שמלווה אתכם מא' ועד ת'

שלבי בניית בית פרטי מחייבים אתכם לעבוד עם מספר אנשי מקצוע שונים בתחומי התמחות שונים. עבור כל אחד מאנשי המקצוע האלה תצטרכו לעבור תהליך של חיפוש, איתור ובחירת איש מקצוע, ניהול משא ומתן, בדיקת הצעות מחיר, חתימת הסכם עבודה ופיקוח וליווי לאורך הפרויקט. לחילופין, תוכלו לעבוד עם קבלן מפתח כדוגמת חברת י.נ הנדסה, שלוקחת על עצמה את משימת בניית הבית הפרטי שלכם מא' ועד ת', כלומר משלב התכנון וקבלת היתר הבנייה ועד שלב מסירת המפתח ללקוח. החברה מבצעת את התהליך כולו בסטנדרטים הגבוהים ביותר תוך ניהול מלא של לוחות הזמנים, התקציב וההתאמה לתכנית הבנייה והיתרי הבנייה שניתנו לפרויקט. בתחום שאין לכם ידע מקצועי והיכרות מקצועית איתו, כדאי וחשוב להטיל את המשימה על אנשי מקצוע איכותיים ומהימנים.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!