היתרונות בעבודה עם קבלן מפתח

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

בניית בניין, או אפילו בית פרטי למגורים, היא תמיד פרויקט מורכב. ישנם שלבים שונים בתהליך הבניה ובין היתר הם מחייבים עבודה עם קבלנים שונים ואנשי מקצוע שונים וביניהם גם נדרשת חולייה לתיאום, פיקוח וניהול.

 

לצורך הדוגמה, הפרויקט מתחיל עם קבלן עבודות עפר וקבלן עבודות שלד. אלו מכינים את הקרקע ואחר כך קבלן השלד מכין את היסודות ואת שלד הבניין. אחריהם יעבדו קבלנים אחרים כמו קבלני איטום, קבלני אינסטלציה ועוד. אך התמונה מורכבת עוד יותר, למשל לקבלני האינסטלציה ישנם צרכים אותם יש לקחת בחשבון כבר בעת יציקת השלד. זוהי רק דוגמה נקודתית, אך זוהי גם התמונה הכללית. ישנו צורך ברמה גבוהה של שיתוף פעולה ותיאום בין כל הגורמים. זה דורש ידע מקצועי על תהליכי הבנייה, על רגולציה ועוד.

 

אם תרצו להוציא אל הפועל פרויקט ללא קבלן מפתח, בעצם תצטרכו לנהל את כל הפרויקט בעצמכם. לצורך הפיקוח בשטח תוכלו למצוא מפקח בנייה ומנהל אתר בנייה על מנת לפצות על חוסר ההבנה שלכם בנושא. אך זה עדיין לא יפתור אתכם מהצורך לאתר קבלנים שונים, החל מקבלן שלד ועד הגימורים הסופיים. אתם תזדקקו לנהל מולם משא ומתן ולהתמסר אל הפרויקט. לא רק שזה גזול מכם זמן רב, חוסר הידע שלכם בתחום עשוי להביא לבחירה לא נכונה של קבלנים, עיכובים בפרויקט ונזק כלכלי רב.

 

קבלן מפתח, הדרך הנכונה לעשות את הדברים

 

קבלן מפתח חוסך לכם את כל ההתעסקות והמעורבות הגבוהה בפרויקט. בכך אתם זוכים בשקט נפשי, תקציב תחת שליטה, עמידה בלוח הזמנים וניהול מקצועי לכל הפרויקט. קבלן מפתח הוא קבלן המנהל את כל שלבי הפרויקט, החל משלביו הראשוניים ועד מסירת המפתחות לבעלי הנכס. אין זה אומר שקבלן המפתח מבצע את כל השלבים בעצמו, אך קבלן מפתח מאתר בעצמו את קבלני המשנה והוא מנהל ומרכז את עבודתם.

 

אחד היתרונות הבולטים של קבלן מפתח הוא ההכרות העמוקה שלו גם עם תהליכי הבנייה וגם עם השוק באופן כללי. למשל כאשר קבלן מפתח מחפש קבלן שלד הוא מראש יודע מה הם המחירים המקובלים בתחום, מהן עלויות החומרים והם הסטנדרטים המקובלים. ידע הוא כוח והידע הזה מתורגם למחירים יותר טובים ופחות טעויות. גם כוח המשא ומתן של קבלן השלד הוא גדול יותר מהכוח שלכם כצרכנים פרטיים. קבלן מפתח מנהל פרויקטים באופן קבוע ולכן קבלני המשנה מעוניינים לעבוד איתו ולתת לו מחירים טובים ושירות טוב.

 

היבט נוסף של קבלן מפתח טמון במילה אחריות. זוהי מילה חשובה מאוד! קבלן מפתח לוקח על עצמו את האחריות על כל שלבי הפרויקט, הוא זה שמפקח על כל קבלני המשנה ונדרש לספק לכם תוצאה סופית. אם משהו אינו כשורה יש לכם כתובת שהיא אחראית. אם אתם מנהלים את הפרויקט באופן עצמאי ויש בעיות, תוכלו להאשים רק עצמכם במידה ויתגלו בעיות.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!