חוזה קבלן עד מפתח

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

בתהליך בנייה של בית פרטי ובכלל, מעורבים כמה וכמה קבלנים, שכל אחד מהם אחראי על שלבים שונים בפרויקט. כך למשל, בתחילה יוצא לדרך קבלן העפר שמכשיר את השטח. לאחר מכן קבלן השלד בונה את שלד המבנה. לאחר מכן מגיע קבלן הגמר "שמלביש" את המבנה מבפנים ומבחוץ. בין כל אלה ישנם עוד קבלנים רבים בתחומי האינסטלציה, החשמל וכן הלאה. קבלן מפתח הוא למעשה קבלן העל שאחראי על כל אלה, מגייס את כל אלה ובפועל מלווה אתכם מתחילת הפרויקט ועד סופו. יש לכך יתרונות משמעותיים מבחינת ניהול הפרויקט ובמקביל יש לכך גם השלכות סביב היקף ומשך הקשר שעליכם לבנות מול אותו קבלן מפתח. בכדי להבטיח את התנהלות הקבלן על פי כללים מוגדרים ומוסכמים מראש, חשוב מאוד לחתום על חוזה קבלן עד מפתח ועל כך מדברים איתכם בשורות הבאות המומחים של י.נ הנדסה, המספקת שירותי קבלן מפתח בכל רחבי הארץ ולכל סוגי הפרויקטים.

חשיבותו של חוזה קבלן עד מפתח

באופן מפתיע, רבים מעניקים ערך מועט לצורך בחתימת הסכם עבודה עם קבלן, ולא משנה אם מדובר בקבלן מפתח או בכל סוג אחר של קבלן. הסיבה לכך היא בדרך כלל חוסר ידע מחד ומחשבה על כך שגם אם תהיינה הפרות, הרי שההתמודדות איתן מתאפשרת רק דרך ניהול מאבקים משפטיים שאורכים שנים. יחד עם זאת, חוזה קבלן עד מפתח לא נועד רק להגן עליכם ברמה המשפטית. הוא נועד גם בכדי לגבש מכלול של קווים מנחים שעל פיהם ידע כל צד כיצד עליו לפעול. עבור רובם המכריע של בני האדם, עצם הידיעה כי הם מחויבים למשהו היא מספיקה על מנת שאלו גם יעמדו במחויבות הזאת. אז המשימה שלכם היא כמובן לוודא שהקבלן שאתם בוחרים הוא אחד מתוך כלל האנשים הללו ושלא מדובר בנוכל סדרתי, אבל מרגע שווידאתם את זה, להסכם העבודה יש ערך רב מאוד שיכול לשרת אתכם לאורך הפרויקט כולו.

חוזה קבלן עד מפתח

חוזה קבלן עד מפתח – לא רק התחייבויות אלא גם זכויות

מעבר לכך, במסגרת חוזה קבלן עד מפתח אתם לא מעגנים רק את התחייבויותיו של הקבלן, אלא גם ובעיקר את הזכויות שלכם במידה והקבלן אינו עומד בהתחייבויות אלה. כך למשל, אתם רוצים לעגן את המחויבות של הקבלן להיעזר אך ורק בקבלני משנה שהם קבלנים רשומים בתחומם. במקרים מסוימים, יכול הקבלן לעקוף את ההוראה הזאת בהסכם ולהביא קבלנים שאינם קבלנים רשומים. במקרה כזה, אתם רוצים שתהיה לכם הזכות המשפטית להגיב ואת הזכות הזאת אתם מעגנים בהסכם. כך למשל, תוכלו לעגן את הזכות שלכם שלא להעביר לקבלן תשלומים נוספים אם וכאשר יביא קבלן משנה שאינו קבלן רשום ואם לא יסכים לתקן זאת. את התשלום יכולתם למנוע גם ללא ההסכם, אלא שכעת יש לכם גם את כל ההצדקה המשפטית לעשות כן והקבלן לא יוכל לתבוע אתכם בשל כך.

קבלני מפתח מובילים בדרך כלל מבינים היטב את נקודת המבט של הלקוח וחלקם אף מציעים ללקוח ביוזמתם, סעיפים שונים שיכולים להגן עליו, כחלק מהאינטגריטי המקצועי שלהם. חברת י.נ הנדסה היא חברה המספקת שירותי קבלן מפתח בכל רחבי הארץ ולכל סוגי הפרויקטים ולרשותה רקורד של פרויקטים בהם לקחה על עצמה מחויבות מלאה לפרויקט ועמדה בכל דרישות הלקוח, שמיועדות להבטיח אותו. לי.נ הנדסה ברור מאוד הצורך של הלקוח לצאת לפרויקט ממקום של בטחון ולא רק שהיא אינה מונעת זאת ממנו, אלא אף מעודדת את זה.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!