עלות בניית בית פרטי קבלן מפתח

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

 

עלות בניית בית פרטי נקבעת על פי שורה של גורמים, החל משטח הבית, דרך מורכבות התכנון שלו, מספר הקומות שלו ורמת הגמר שלו וכלה במידת היעילות בה מנוהל תהליך הבנייה כולו. אם יש משהו שבו אתם יכולים להפיק ערך רב מעבודה עם קבלן מפתח הלוא הוא יעילות התהליך. בהינתן שטח נתון, עיצוב נתון, מספר קומות נתון ואיכות עבודה וחומרים נתונה, עלות בניית בית פרטי קבלן מפתח תהיה נמוכה יותר מכל אופציה אחרת, וזאת לאור היעילות הגבוהה של ניהול הפרויקט באמצעות קבלן המפתח. מה זה בדיוק קבלן מפתח? כיצד הוא תורם להורדת עלות הבנייה? עד כמה יכול מודל זה להוזיל את הפרויקט כולו? על כך מסבירים לכם בשורות הבאות, המומחים של י.נ הנדסה.

עלות בניית בית פרטי קבלן מפתח

מה זה קבלן מפתח?

קבלן מפתח הוא קבלן שלוקח אחריות על הפרויקט מתחילתו ועד סופו ומבצע עבורכם את כל שלבי הפרויקט משלב התכנון והוצאת היתרי הבנייה ועד שלב מסירת המפתח ללקוח ואכלוס הבית. אם אתם בוחרים לעומת זאת, לנהל את הפרויקט שלכם לבדכם באמצעות קבלנים שונים בתחומים השונים, יהיה עליכם לבצע המון בחירות והמון תהליכים של סגירת הסכמים ופיקוח, על מספר קבלנים ואנשי מקצוע שונים כמו למשל קבלן שלד, קבלן גמר, קבלן עפר, קבלן פיתוח וכן הלאה. קבלן מפתח נותן לכם למעשה את האפשרות להטיל את המשימה על גורם מקצועי אחד שמנהל עבורכם גם את ההיבט המקצועי וגם את ההיבט התפעולי של הפרויקט כשאתם לא צריכים לעשות עוד דבר.

כיצד חוסך מודל זה בעלויות הפרויקט?

בבחינת עלות בניית בית פרטי קבלן מפתח הוא מודל שלרוב מאפשר להוזיל מאוד את העלויות הכוללות וחשוב להבין כיצד מושגת הוזלה זאת. מבחינת עלויות הבנייה עצמן, לא אמור להיות הבדל בין עבודה עם קבלן מפתח ובין עבודה עם כמה קבלנים שונים ונפרדים. שטח הבית הוא אותו שטח, רמת הגמר היא אותה רמת גמר, מספר הקומות הוא אותו מספר קומות, שלבי הבנייה הם זהים, תהליך הבנייה הוא זהה, ולכן לא מכאן יכול להגיע החיסכון. אם כן, מהיכן הוא כן מגיע? ובכן, בכל תהליך בנייה, ישנה השפעה משמעותית של זרימת התהליך על העלויות הכוללות שלו. כל עיכוב, כל התנהלות לקויה של קבלן וכל טעות, כולם ניתנים לכימות בכסף. כאשר אתם עובדים עם קבלן מפתח, אתם למעשה מבטיחים את זרימת התהליך בצורה יעילה עם תיאום מרבי בין כלל הגורמים המעורבים וניהול אחיד ומקצועי של הפרויקט כולו תחת קורת גג אחת. ליעילות התפעולית הזאת יש השלכות על העלויות הכוללות של הפרויקט וקבלן המפתח יעמיד לרשותכם את ההשלכות החיוביות האלה כבר בשלב הצעת המחיר, שלרוב תהיה נמוכה משמעותית מסך ההצעות שתקבלו מכלל הקבלנים שתצטרכו לשכור אם תבחרו שלא לעבוד במודל של קבלן מפתח.

איך ניתן להפחית עוד בעלות?

בחישוב עלות בניית בית פרטי קבלן מפתח נותן לכם יתרון נוסף גם לאור היתרון לגודל. מאחר ומדובר פה בקבלן אחד שחולש על הפרויקט כולו, הוא יכול לעבוד על מתח רווחים נמוך יותר מאשר קבלן שמקבל רק נתח קטן בפרויקט וממנו מנסה להפיק את מרב הרווח. מעבר לשני יתרונות אלה, כל הפחתה נוספת בעלות אפשרית אך ורק באמצעות שינוי בנתוני הבית, שטח, מספר קומות, רמת גמר וכדומה. י.נ הנדסה מציעה שירותי קבלן מפתח בעלויות מופחתות משמעותית ביחס למחירי השוק ועם התחייבות לסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק, פשוט מכיוון שהדברים מתנהלים במקסימום יעילות.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!