קבלן מפתח בקריות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לכל שאלה מוזמנים לפנות אלינו - ונציג יחזור בהקדם

מעוניינים לבנות בית פרטי באזור הקריות ומחפשים קבלן מפתח בקריות? הבשורה הטובה היא שלא תצטרכו לחפש הרבה לפני שיתגלו בפניכם עשרות קבלנים המוכנים לספק לכם את שירותי הבנייה במודל של קבלן מפתח. הבשורה הפחות טובה היא שיהיה עליכם לבחור את הקבלן הנבחר בצורה יסודית ומוקפדת, על מנת לוודא שאתם מקבלים את הערכים האמיתיים שיודע המודל הזה להציע מבלי לסכן את עצמכם בכניסה לפרויקט שבו כל גורלכם נתון בידיו של איש מקצוע אחד שאתם לא ממש מבינים את טיבו. בשורות הבאות, יסייעו לכם המומחים של י.נ הנדסה להבין כיצד עליכם לבחור קבלן מפתח בקריות,  או בעצם בכל מקום אחר.

מהם היתרונות המרכזיים בעבודה עם קבלן מפתח?

כאשר יזם נדל"ן יוצא לפרויקט גדול, הוא לא זקוק לשירותיו של קבלן מפתח, שכן יש לו את כל הידע, הניסיון והיכולות לנהל את הפרויקט בעצמו. כאשר אדם פרטי יוצא לפרויקט בנייה לבניית ביתו הפרטי או לבניית כל נכס אחר, הסיפור שונה לגמרי. בפני אותו אדם פרטי עומדות שתי אפשרויות: הוא יכול לנהל את כל הפרויקט בעצמו, לחפש קבלנים שונים עבור שלבי הבנייה השונים ולהתעסק עם כל הנושא של סגירת חוזים, פיקוח, בקרה וניהול תקציב ולוחות זמנים, או שהוא יכול לפנות לגורם מקצועי שירכז עבורו את הכל תחת קורת גג אחת, ויעניק לו לא רק את המרכיב הביצועי של בניית הבית, אלא גם את המרכיב הניהולי של ניהול הפרויקט בצורה מקצועית ויעילה.

קבלן מפתח הוא בדיוק אותו גורם שלוקח על עצמו את ניהול הפרויקט מתחילתו ועד סופו, משלב גיוס האדריכל וגיבוש תכנית הבנייה ועד שלב האכלוס ומסירת המפתח ללקוח. קבלן המפתח מנהל את התהליך כולו, מגייס את אנשי המקצוע או מבצע את העבודה באמצעות צוותים משלו, מתאם בין כולם, דואג שהכל יתבצע נכון ובזמן, הן בשטח והן מול הרשויות השונות ובסך הכל פוטר אתכם מהתעסקות בפרויקט. מעבר לכך, התנהלות יעילה כזאת מאפשרת להוזיל מאוד את עלויות הפרויקט וזה אומר שבעבודה עם קבלן מפתח בקריות, תוכלו להשלים את הפרויקט עם תקציב נמוך יותר מהתקציב שהייתם צריכים להעמיד במודל שבו אתם עובדים בנפרד מול כל קבלן וקבלן.

קבלן מפתח בקריות

מדוע חשוב לבחור היטב את קבלן המפתח?

אחרי שהבנו מהם היתרונות של עבודה עם קבלן מפתח, חשוב להבין גם מדוע צריך לבחור קבלן מפתח בקריות שיכול גם לספק את הסחורה. כאשר אתם שמים את כל הביצים בסל אחד, ומעניקים לאיש מקצוע אחד את הכוח לנהל את הפרויקט כולו, אתם בעצם תולים את כל הצלחת הפרויקט באותו אדם. זה אומר שאותו אדם צריך לעמוד בסטנדרטים שלכם ובציפיות שלכם גם ברמה המקצועית, גם בשאיפה לחסוך בעלויות הפרויקט וגם ביכולת שלו להביא את היתרונות שפירטנו מעלה לידי ביטוי. העניין הוא שלא כל מי שמציג את עצמו בתור קבלן מפתח בקריות הוא אכן קבלן מפתח מקצועי, ולכן חשוב שתתמקדו אך ורק בקבלנים בעלי רקורד במודל עבודה זה וכאלה שגם הוכיחו את יעילות העבודה שלהם ואת כישורי ניהול הפרויקט שלהם באופן כזה שמביא את יתרונות המודל לידי ביטוי בצורה המובהקת ביותר.

חברת י.נ הנדסה היא חברת בנייה והנדסת בניין המספקת שירותי קבלן מפתח בקריות, ומציעה לכם את היכולות והסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבניין בכלל ובתחום קבלן המפתח בפרט, עם צוות מלא של מהנדסים, אדריכלים, קבלנים מומחים, מנהלי פרויקטים ועובדי בניין מן השורה הראשונה.

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
התקשרו עכשיו

צריכים ממד או מיגונית ?

עידן מיגון מציעים מגוון פתרונות מיגון מתקדמים ואמינים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!